ITP PPK to rozbudowane narzędzie wspomagające obsługę procesów PPK w firmie – w pełni kompatybilne ze standardowym rozwiązaniem wspieranym przez SAP Polska.
Cechy produktu:
- Szybka implementacja i przekazanie do testów – dzięki zgodności ze standardem i uniwersalności rozwiązania narzędzie może być gotowe do działania zaraz po implementacji
- Automatyzacja procesów i minimalizacja czynności kontrolnych po stronie zespołu kadr – narzędzie jest tak zaprojektowane, aby kilkoma kliknięciami poprawnie obsłużyć kluczowe procesy PPK
- Wszystko w jednym miejscu
Obsługiwane procesy:
- Automatyzacja zapisu pracowników do PPK – system identyfikuje i raportuje pracowników, którzy spełniają kryteria automatycznego zapisu do PPK w trakcie trwania zatrudnienia
- Masowy import zdarzeń PPK z pliku excel
- Rejestracja/rezygnacja listy pracowników za jednym kliknięciem
- Historia składek i kartoteka PPK na jednym ekranie
- Odczytanie naliczonych składek i przekazanie składek do instytucji finansowej
- Identyfikacja i generowanie deklaracji PPK