O firmie:
Żabka to sieć małych i wygodnych sklepów, każdego dnia odpowiadająca na potrzeby milionów Klientów. Przez 23 lata obecności na polskim rynku firma ugruntowała pozycję lidera segmentu modern convenience. Ideą funkcjonowania sieci jest bliskość i wygoda Klientów, którzy w ponad 8 tys. placówek mogą zrobić szybkie zakupy, skorzystać z bogatego pakietu usług czy zjeść szybką przekąskę na ciepło serwowaną w ramach Żabka Café.
Charakterystyka rozwiązania:
-
Analiza dla stworzenia zintegrowanej architektury systemu SAP S/4 HANA i zewnętrznej platformy zakupowej
Procesy:
-
Zaopatrzenie strategiczne
- Zapytania o informację i zapytania ofertowe wraz z wyborem dostawcy
- Zarządzanie obiegiem umowy
- Zaopatrzenie operacyjne
- Ścieżka dla zakupów kosztowych (OPEX) – katalog, zamówienie, przyjęcie, faktura
- Ścieżka dla zakupów inwestycyjnych (CAPEX) – wniosek inwestycyjny, zgłoszenie zapotrzebowania, zamówienie, przyjęcie, faktura
- Zarządzanie danymi dostawcy
- Model raportowania
Projekt – Analiza procesów zakupowych
Realizacja projektu polegała na przygotowaniu analizy procesów zakupowych dla zakupów kosztowych i inwestycyjnych z uwzględnieniem obecnie występującego systemu SAP S/4 HANA i potencjalnej platformy zakupowej.