O firmie:
Carrefour to jeden z liderów branży detalicznej na świecie. W Polsce rozpoczął swoją działalność w 1997 roku.
Obecnie pod szyldem sieci działa na polskim rynku już ponad 900 sklepów w 6 formatach.
Są to: hipermarkety, supermarkety, sklepy hurtowo-dyskontowe, osiedlowe, sklepy specjalistyczne oraz sklep internetowy.
Carrefour jest również właścicielem i zarządcą sieci centrów handlowych, skupionych w dużych i średnich miastach, oraz stacji paliw.
Charakterystyka rozwiązania:
- Moduł Strategic Sourcing
- Moduł Supplier Lifecycle Management
- Contract Management
Procesy:
- Tworzenie pełnego projektu zakupowego
- RFI / Zapytanie o informacje
- RFP / Zapytanie o propozycje
- RFP / Negocjacje
- Aukcja angielska
- Aukcja holenderska
- Aukcja japońska
- Wniosek o założenie dostawcy (wewnętrzny)
- Okresowa ocena dostawcy (dostawy i usługi)
- Kwalifikacja dostawcy
- Zarządzanie umowami wraz z podpisem cyfrowym
Projekt – Wdrożenie systemu SAP Ariba
1. Zarządzanie projektem po stronie klienta
2. Wsparcie zarządzania zmianą po stronie klienta
3. Prowadzenie wewnętrznych warsztatów z możliwości narzędzia
4. Wsparcie testów rozwiązania i aktywny udział w wyprowadzaniu błędów
5. Przeprowadzenie dedykowanych szkoleń dla kupców
2. Wsparcie zarządzania zmianą po stronie klienta
3. Prowadzenie wewnętrznych warsztatów z możliwości narzędzia
4. Wsparcie testów rozwiązania i aktywny udział w wyprowadzaniu błędów
5. Przeprowadzenie dedykowanych szkoleń dla kupców