Ariba Network to bezpieczna, globalna platforma do współpracy przy realizacji transakcji biznesowych, obejmujących obsługę zamówień, faktur, katalogów i płatności.
Obecnie w ofercie SAP Ariba Network znajduję się również panel dla kupców – do obsługi zamówień katalogowych i rozliczania płatności oraz faktur. Skuteczność i efektywność tego rozwiązania w dużej mierze zależy od powodzenia procesu enablementu dostawców. Enablement jest wdrożeniem posiadanej bazy dostawców w rozwiązanie jakie oferuje dla nich Ariba Network i synchronizację ich kont z kontem Państwa organizacji. Proces ten opiera się o odpowiednią konfigurację i przygotowanie poszczególnych etapów. Należy także uważać na fakt, że nie wszyscy dostawcy są zapoznani z możliwościami jakie oferuje im Ariba Network.
Jako Itpossible oferujemy kompleksowe zajęcie się Enablementem dostawców w celu ich asymilacji z systemem oraz przeniesieniem bazy dostawców istniejącej w systemie erpowym do katalogów buyngowych.