ITPossibleITPossibleITPossibleITPossible
  • O Firmie
  • Czym się zajmujemy
  • Oferta ITPossible
  • Realizacje
  • Blog
  • Kontakt
  • English version

Czym jest SAP Supplier Relationship Management (SRM)?

SAP Supplier Relationship Management (SAP SRM) to klasyczna platforma firmy SAP stworzona do obsługi procesów zakupowych.
Organizacje mają możliwość nabycia wszystkich typów produktów (w scenariuszach direct i indirect) jak również usług i hierarchii usług przy pełnej integracji z modułami systemu SAP ERP.

SAP SRM wspierca pełen cykl zakupowy, począwszy od zgłoszenia zapotrzebowania poprzez wyszukiwanie źródeł dostaw po zamówienia, potwierdzenia dostawy i fakturowanie.

Kluczowe funkcjonalności systemu SAP SRM:

  • Koszyk zakupowy / zgłoszenie zapotrzebowania – dzięki procesowi samoobsługi każdy pracownik organizacji ma możliwość zgłoszenia potrzeby zakupowej z wykorzystaniem interfejsu webowego korzystając z najnowszej technologii UI5.
  • Obsługa katalogu elektronicznego – dzięki obsłudze katalogów każdy pracownik organizacji może mieć możliwość zakupu z wcześniej wynegocjowanego asortymentu.
  • Kontrakty – od wprowadzenia, poprzez negocjowanie do konsumowania – pełen proces obsługi kontraktów
  • Zamówienie – jako dokument potwierdzający zgłoszenie zapotrzebowania wysłany do dostawcy.
  • Wyszukiwanie źródeł dostaw – zaawansowany kokpit umożliwia kupcowi na podstawie zgłoszeń zapotrzebowania stworzenie zamówień, przetargów aukcji
  • Strategiczne określanie źródeł dostaw – poprzez proces przetargowy i aukcje elektroniczne platforma umożliwia wynegocjowanie najkorzystniejszych ofert.
Chcesz wiedzieć więcej? Zapraszamy do kontaktu!
Copyright 2021 ITPossible team | All Rights Reserved | Polityka prywatności
  • O Firmie
  • Czym się zajmujemy
  • Oferta ITPossible
  • Realizacje
  • Blog
  • Kontakt
  • English version
ITPossible